Malas Nak Fikir !



Salam guys! ni blog kedua aku selepas wordpress free yang tak brape nak best.
Blog ni under construction lagi, so tunggu je lah sampai dia betul - betul stabil. Aku pun tak ade masa sangat nak update, hee.. = )

Untuk post yang pertama ni aku malas nak pikir banyak - banyak. So aku cerita je lah pasal perkara yang berlaku di sekeliling kita tapi kita langsung tak terfikir. Ah! aku pun dah malas nak pikir - pikir, aku bagi korang pikir sendiri..



  1. Kenapa Tarzan tidak mempunyai janggut?
  2. Mengapa kita tekan lebih keras pada remote control ketika kita mengetahui bateri flat?
  3. Berapa kelajuan kegelapan?
  4. Mengapa orang membayar untuk naik ke KL Tower dan kemudian teropong dari atas untuk melihat hal-hal di bawah?
  5. Mengapa terdapat cahaya di dalam peti sejuk dan tidak di dalam freezer?
  6. Mengapakah orang menunjuk ke pergelangan tangan mereka ketika meminta waktu, tetapi tidak menunjukkan dot dot mereka ketika mereka bertanya di mana toilet?
  7. Kenapa Goofy berdiri tegak sementara Pluto tetap merangkak? Mereka berduakan anjing!
  8. Jika minyak jagung dibuat dari jagung, dan minyak sayur diperbuat daripada sayuran, lalu apa baby oil diperbuat daripada?
  9. Mengapa lagu A-B-C sama dengan lagu Twinkle Twinkle Little Star?
  10. Adakah menekan butang lif lebih dari sekali membuatnya tiba lebih cepat?

Nape? macam bodo ke post ni? haha, mmg pun..

+ Dicetuskan oleh Riusgnal


3 comments:

Azam said...

test..

Azam said...

test,,

Anonymous said...

baby oil dari baby la..hahahaha testing jek..

Post a Comment