Video Panas Untuk Hanis Zalikha

Video ni boleh dikelaskan tahap mesti tonton, ngahaha~ Mamat ni memang pandai edit video. Aku tak kenal pun sape mamat dalam video ni, Hanis Zalikha pun aku tak kenal. Tapi diorang kenal aku (er..wuteva). Berulang gak aku tengok video nih. Jangan marah ye aku bebel. Ha korang tengok lah sendiri.





P/s : Kelako kan? hak3~ lawak2.. Lu mmg best la der, harap2 ko dapat la pe yang ko nak. Da macam filem pendek plak. Yang pnting tak buat video cam Ariel sudah la, ngeh3~.. Peace~

10 comments:

kurawk said...

bapak ahh..
cool gilerr..

toy said...

whoa ~
kewl n rawk bebeyh !
salut kat mamat nih la wei !
daring gler.
hohohoho

Azam said...

ini mcam bru gentleman... =)
klako dowhh...

DiNa-DiaNa said...

hehehhehe...
bikin gelak jer...

tp mmg best r en.pakwe sengal cmne..
hahahhaha...

AuraFIza said...

Gerek sehhh...
Dia minat kat hanis zalikha..
tapi sekarang aku pulak ni dah minat dia..
muahaha..

soyana said...

ya ALLAH,,,,
tersntuh nye ati aq ni nok,,,,,
aq nk sgt die jmp ngn gurl 2,,,,
spe nme die ni ha???
mcm da jtoh ati kt die lak,,
huhuhuhuh

Azam said...

esh... sume da minat kat dy,,
xde spe ke yg minat kt tuan pnye blog nih..??

huuu~

hellioz said...

macam bodoh
paham lepas bace je kowt
gyahahahaahaah~

Azam said...

ha??? paham lpas bce..?

Anonymous said...

peh mmg romantik r....cayo la lu der...hahahahaha

Post a Comment